Sunday, August 26, 2018

GAME DIHATIKUUU

Hi kembali lagi bersama hisyamuddin .

Saya nak berkongsi tentang game kegemaran saya ketika pulang ke rumah sebab kalau dekat ALAM boleh baring je takde feel nak main game .

Saya main game ni semua abang saya punya tapi saya buat seperti itu juga harta saya hahahah . Saya pernah bermain game selama 8 jam tanpa henti di rumah yang saya merasakan seperti berada di syurga .

Ibu bapa zaman sekarang sepatutnya berbangga mempunyai anak yang hanya bermain game kerana sudah semestinya anak mereka akan lekat duduk di rumah di bawah kawalan mereka dan anak anak juga tidak akan terlibat dalam aktiviti berbahaya seperi sosial , maksiat dan lain-lain di luar rumah ,.
So , Mak ku please bangga dapat macam saya ni heheh .

Berikut adalah game kegemaran saya yang macam seronoknyaaa kalau dapat main sekarang . Tapi mencari ilmu itu merupakan satu perkara yang dipandang mulia oleh Allah s.w.t





okay disini sahaja perkongsian saya . jumpaa lagi gais . <3


No comments:

Post a Comment

Long Rowing

Assalamualaikum. Long Rowing This is a story of how I lead a kayaking race expedition to Bunga Mas 6. Our expedition were joined by ...