Sunday, August 26, 2018

3 TAHUN BERSAMA PLUTONIUM

Plutonium adalah nama kelas yg berangka 03 yg dianggap oleh para guru,kelas yg sporting dan periang..ternyata betullah apa anggapan para guru kerana kelas aku dipenuhi dgn pelbagai ragam manusia dari pelbagai pelusuk negeri..
Aku telah dimasukkan ke kelas tersebut pada hari pertama sesi pembelajaraan..pada mulanya hanya segelintir yg jelas perangai periang termasuklah aku tetapi setelah lama kelas tersebut dibingitkan oleh suasana yg sentiasa ceria lama kelamaan semua pelajar di dalam kelas tersebut menjadi sporring..kami menjalani hidup sebagai pelajar menengah rendah dgn pelbagai detik pahit dan manis..tetapi dalam 3 tahun itu..segelintir kawan² aku yg berpindah kerana masalah peribadi..kenangan bersama mereka tidak dapat aku lupakan..walau ramai pelajar yg dtg dan pergi,plutonium tetap plutonium..terima kasih atas semua kenangan yg kita lalui classmates ku..



No comments:

Post a Comment

Long Rowing

Assalamualaikum. Long Rowing This is a story of how I lead a kayaking race expedition to Bunga Mas 6. Our expedition were joined by ...