Sunday, October 28, 2018

X-generation dan Aviators

X-generation dan Aviators adalah nama batch aku ketika di sekolah menengah..mendengar nama ini sahaja sudah cukup utk aku bayangkan kenangan pahit manis bersama rakan rakan seperjuanganku ketika berada di sekolah dulu..mereka adalah keluarga aku yg kedua kerana aku bnyak menghabiskn masa remaja ku bersama mereka.Benarlah org kata..apabila tamat zaman persekolahan,bukan sekolah yg kita rindukan tetapi insan insan yg berada di sekolah bersama kita suatu ketika dahulu..kepada sahabat sahabat yg membaca blog ini,,terima kasih aku ucapkan kerana telah hadir dalam hidupku..huhuhu






No comments:

Post a Comment

Long Rowing

Assalamualaikum. Long Rowing This is a story of how I lead a kayaking race expedition to Bunga Mas 6. Our expedition were joined by ...