Thursday, October 25, 2018

HARI GRADUASI SPM 2K16

Sejak kebelakangan ini , ramai pulak yang terlibat dengan konvokensyen di tempat belajar masing-masing . Melihat semua gambar yang mereka letak di sosial media , tiba-tiba ku terkenangan masa lalu apabila aku juga telah melibatkan diri dalam majlis konvokesyen tapi hanyalah di peringkat sekolah iaitu sebelum menghadapi spm . Ketika ini kami konvo di dewan politeknik mersing kerana mempunyai dewan yang besar . Majlis konvokensyen aku jugak telah melibatkan pelbagai jenis sekolah pada ketika itu . Ini membuatkan aku dengan kawan-kawan iaitu kelas 5BESTARI lagi bertambah seronok nak konvo spm kabooo . Ini sebab kami boleh melihat dan berjumpa rakan-rakan di sekolah yang berbeza dan dapat melihat gelagat masing-masing . Pergh masa ni kabo korang enn , bersungguh beb aku dengan kawan-kawan kelas pergi cari baju kemeja nak sama tema punya pasal . Akhirnya dapat juga kami bersatu untuk pertama kalinya dalam memilih tema dalam kelas 5BESTARI . Memang paling kecoh la budak-budak kelas ini . Rindu pulak dekat korang semua . takpe gais nanti cuti kita gather sama-sama . jangan lupa antara satu sama lain pulak hhaha . goodluck and selamat maju jaya semua dalam pembelajaran hehe. Disini aku letak sikit la gambar masa kita konvo dulu hahaha muka memang budak-budak sangat beb . Have fun jugak untuk siapa yang akan melibatkan diri dalam konvokesyen nanti k , masa inilah nak create memories dengan classmate korang semua dan yang paling penting jaga perbatasan antara lelaki dengan perempuan okay gais kahkah .

                                             
                                    




okay gais thanks kepada siapa yang sudi melihat blog aku . walaupun bahasa pasar aku guna untuk blog ni tapi cukuplah dapat menyimpan kenangan di sini haha . sehingga kita berjumpa lagi . 



THANK YOU JUGAK KEPADA MADAM HANIM KERANA TELAH MENGAJAR KAMI SUBJEK INI . JIKALAU BUKAN KERANA  BELIAU , BLOG INI SEMUA TIDAK AKAN ADA HEHE . 


No comments:

Post a Comment

Long Rowing

Assalamualaikum. Long Rowing This is a story of how I lead a kayaking race expedition to Bunga Mas 6. Our expedition were joined by ...