Sunday, October 14, 2018

Obsession

First time aku try berjinak-jinak dengan cyber cafe ni waktu aku standard four.Aku sanggup tak guna duit belanja mak aku bagi semata-mata untuk pergi cyber cafe.My only one cyber cafe is Fuel Internet Cafe


                         (google image)

Tapi lepas aku masuk secondary school,aku less dah untuk main online game ni sebab aku stay sekolah asrama dekat Alor Star.Jadi jarang-jarang laa dapat balik rumah.Turning point untuk aku tiba-tiba addicted dengan game ni waktu aku habis PT3.Bosan sgt main game sorang-sorang kat rumah jadi aku start balik untuk pi cyber cafe


                     (google image)

 Aku sangat addict dengan game Fifa Online ni.Boleh dikatakan setiap hari aku pi cyber cafe semata-mata untuk main game.Duit tu jangan kira laa berapa banyak dah habis untuk topup pc dan game.

   

          (phone camera)

Bila aku tengok aku punya paid tu tiba-tiba rasa menyesal sebab rasa membazir sangat-sangat.Tak sangka dari aku form 3 sampai sekarang dah habis dekat RM16k.Itu tak campur lagi dengan duit untuk aku topup game online lagi..hahaha..memang banyak tak terkata laa..Btw,untuk makluman Cyber Cafe kat rumah aku ni sangat laa murah..Sejam hanya 80 sen.Mungkin sebab tu aku sangat addicted dengan game-game ni.


            (phone camera)

Ni lah squad fifa online aku.Yang main game ni tahu laa..Bila fikirkan balik aku patut dah stop main-main benda camni.So aku jual id aku ni kat budak-budak yang main gane ni.Aku jual dalam RM200 kot x silap laa..So tak ada dah laaa pi cyber cafe petang-petang balik esok pagi.


No comments:

Post a Comment

Long Rowing

Assalamualaikum. Long Rowing This is a story of how I lead a kayaking race expedition to Bunga Mas 6. Our expedition were joined by ...