Thursday, October 25, 2018

PENDANG BROTHERHOOD


Tahun 2012,saya masuk mrsm pendang.Tahun 2016 tahun saya ambil SPM.Alhamdulillah sepanjang berada di mrsm banyk suka duka yang saya rasai.Sedikit cerita tentang saya dan rakan-rakan saya di mrsm.F1,masih lagi belajar nak uruskan diri sendiri dan masih lagi homesick.Homesick perkara biasa sbb first time berjauhan dengan family.Semua urus sendiri.Perkara pertama saya belajar dekat mrsm dulu mengenai seniority.Best la jugak jadi junior ni dan HATI kena cekal sikit.Waktu F5,beza sikit daripada f1 sbb paling senior kat situ.Waktu F5 ni la banyak kenangan tercipta sbb semua benda merapu buat dengan kawan2.Bonding waktu ni memang kuat.

             
                           "I DON'T HAVE FRIENDS.I HAVE FAMILY" DOMINIC TORETTO
                                                  





No comments:

Post a Comment

Long Rowing

Assalamualaikum. Long Rowing This is a story of how I lead a kayaking race expedition to Bunga Mas 6. Our expedition were joined by ...