Tuesday, October 16, 2018

Kenangan Di KMPP

Selepas tamat SPM,aku sempat melanjutkan pengajian di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang.Tapi sekejap ja laaa sebab aku dapat peluang untuk ke ALAM.Walaupun sekejap sahaja aku di KMPP,tapi banyak kenalan dan kenangan aku sempat ukirkan sepanjang berada di sana.


          (own photo)

Aku ditempatkan dalam modul 3 di mana bilangan pelajar lelaki sangat laa sedikit.Aku dalam praktikum K3P04.Mostly 3/4 dari setiap praktikum adalah perempuan sebab lelaki jarang ambil modul 3 sebab kena belajar Bio.


           (own photo)

Aku sempat belajar di KMPP selama sebulan sahaja.Tapi dalam waktu sebulan tu pon,memang sangat struggle sebab jadual untuk student 1 year memang pack sangat-sangat.Tidur dalam kelas tu memang sudah lazim laaa sebab malam-malam sibuk buat jotter book and assignment yang sangat-sangat banyak.


               (own photo)


           (own photo)



No comments:

Post a Comment

Long Rowing

Assalamualaikum. Long Rowing This is a story of how I lead a kayaking race expedition to Bunga Mas 6. Our expedition were joined by ...