Thursday, May 16, 2019

Me as a leader

Ekspidisi mandi di air terjun yang diketuai oleh saya. Saya bersama rakan-rakan melakukan aktiviti tersebut untuk aktiviti persatuan rekreasi di sekolah menengah. Pengerusi persatuan itu tidak lain dan tidak bukan ialah saya. Idea itu dikemukan oleh ahli persatuan dan kami semua setuju kerana ainya merupakan aktiviti terakhir kami di sekolah.Saya sebagai pengerusi menguruskan semua kertas kerja untuk dihantar pada pengetua dan alhamdulillah diberi pelepasan. Saya sangat bahagia kerana usaha saya untuk menjayakan aktiviti tersebut telah membuahkan hasil. Bukan itu sahaja, keseronokan meluangkan masa-masa terakgir bersama kawan adalah yang terbaik dari ladang...cukup perkongsian saya disini sebagai ketua dalam menjayakan ekspidisi yang mantop.





No comments:

Post a Comment

Long Rowing

Assalamualaikum. Long Rowing This is a story of how I lead a kayaking race expedition to Bunga Mas 6. Our expedition were joined by ...