Tuesday, May 14, 2019

My Experience as Leader


Hello guys,berjumpa lagi kita untuk kali ini.So untuk posting ini,saya ditugaskan untuk berkongsi pengalaman saya sebagai seorang ketua.Jadi saya ingin berkongsi pengalaman saya menjadi seorang Ketua Batch dan Majlis Perwakilan Pelajar.

Umumnya saya bukanlah suka untuk mejadi seorang ketua kerana tanggungjawab dan tugas yang berat perlu dipikul untuk dilaksanakan.Tapi disebabkan dipilih secara paksa,maka terpaksalah menjalankan tanggungjawab yang diberikan.



own photo



own photo


own photo



own photo

.Pengalaman sewaktu menjadi seorang ketua mengajar saya untuk menjadi seorang pengikut yang taat dan setia serta ketua yang bertanggungjawab dan amanah.



No comments:

Post a Comment

Long Rowing

Assalamualaikum. Long Rowing This is a story of how I lead a kayaking race expedition to Bunga Mas 6. Our expedition were joined by ...