Tuesday, September 4, 2018

K drama

Cerita-cerita korea yang dimanati oleh saya akan saya kongsikan untuk tontonan anda semua.Ini merupakan koleksi dari minat saya sendiri.Jadi selamat menikmati             k-drama.
1) Dr Stranger


Drama ini menceritakan kisah doktor yang yang melakukan kerjanya sebagai penyelamat atau doktor yang hanya memikirkan harta dan nama.Pelakon yang sangat popular dan hensem iaitu Lee Jong Suk dan heroinnya memiliki wajah yang comel dan menarik iaitu Jin Se Yeon.Genre bagi cerita ini ialah romance and action.


2) What's Wrong With Secretary Kim?


Drama ini menceritakan kisah seorang Chief Executive Officer (CEO) iaitu lelaki yang telah berjumpa semula dengan wanita yang telah dia selamatkan ketika dia masih kecil.Lelaki itu berjanji untuk berjumpa sewaktu kecil akan tetapi dia sekeluarga telah berpindah dan meninggalkan perempuan itu tanpa berita.Pelakon lelaki iaitu Lee Jong Suk dan pelakon wanita yang cantik dan manja ialah Park Min Young.Genre drama ini ialah Romentic,Comedy.


3) W


Drama ini menceritakan dua dunia yang berbeza iaitu dunia sebenar dan dunia komik.Dua dunia ini boleh dimasuki oleh pereka komik yang bertajuk W.Kang Chul merupakan watak yang direka oleh Oh Meong Soo dan merupakan watak utama didalam komik tersebut.Nama pelakon itu ialah Lee Jong Suk.Seorang wanita iaitu Oh Yeong Joon hidup didunia sebenar boleh masuk ke dunia komik untuk menolong Kang Chul.Nama pelakon itu ialah Han Hyo Joo.Genre Fantasy Romance Suspence.


No comments:

Post a Comment

Long Rowing

Assalamualaikum. Long Rowing This is a story of how I lead a kayaking race expedition to Bunga Mas 6. Our expedition were joined by ...